Trimclub Antilope

Samen bewegen, samen plezier!

Op naar de Oosterpark Antilopedag 2016! Nieuwsbrief augustus.

Hoewel het nog volop vakantietijd is, zijn we al gestart met de voorbereidingen voor onze jaarlijkse clubactiviteit, de Oosterpark Antilopedag.
Vanwege het succes van vorig jaar, zullen de activiteiten van de Oosterpark Antilopedag ongeveer hetzelfde zijn. En natuurlijk verwachten we dat jullie allemaal weer van de partij zijn! Om te wandelen of hard te lopen, mee te denken tijdens de Algemene Ledenvergadering en - last-but-not-least - gezellig samen te eten.

Even alles op een rijtje…

Zet in je agenda!

Wanneer? Zaterdag 15 oktober a.s. van 14.00 tot ca. 20.00 uur
Waar? Kantine van de Rowdies
Voor wie? Leden en hun partners en kinderen
Bijdrage? € 0

Wat gaan we doen?

• 14.00 uur: Oosterpark Antilopeloop; 6,3 km (ook voor wandelaars), 10 km en 15 km
    Dick en Einar hebben de welbekende route al gecontroleerd en opnieuw gemarkeerd. Wie wordt dit jaar ‘clubkampioen’ op één van bovenstaande afstanden?
  • 14.00 uur: Sportieve activiteit voor de kinderen
    Vorig jaar waren de kinderen tijdens de Antilopeloop actief met allerlei spelletjes. Ook dit jaar willen we weer een sportieve activiteit organiseren voor de (klein-)kinderen van leden (van 4 tot ca. 12 jaar). Afhankelijk van het aantal aanmeldingen en van de leeftijd van de kinderen, bepalen we wat we gaan doen. Grotere kinderen vinden het misschien leuk om een hardloopactiviteit te doen, maar voor de kleintjes zijn spelletjes nog het leukst.
  • 16.00 uur: Algemene Leden Vergadering (ALV)
    Onder het genot van een kopje koffie doorlopen we de agenda. Het jaarverslag en de agenda worden begin september aan alle leden gestuurd.
    Aan het eind van de ALV worden de winnaars van de Antilopeloop ‘gehuldigd’.
  • 17.00 uur: Samen eten
    Gaan we weer barbecueën of staat er iets anders op het menu? Zeker is dat de inwendige mens niets te kort zal komen. Het eten wordt gesponsord uit de lotto-pot. Drankjes zijn voor eigen rekening.

Meld je nu aan!
Tot 15 september a.s. kun je je elke training aanmelden bij Dick de Ruiter of stuur een e-mail naar antilope.tc@gmail.com en vermeld:
>    Je voor- en achternaam
1. Antilopeloop: aan welke afstand je deelneemt & met hoeveel personen
2. Kinderactiviteit: naam en leeftijd kind(eren) die deelnemen
3. ALV:  ben je aanwezig?
4. Samen eten: eet je mee? Zo ja, met hoeveel personen?

Training voor de Oosterpark Antilopeloop
Wie zijn de clubkampioenen van 2016? Je kunt je kansen vergroten door weer mee te doen met de trainingen op maandagavond. Vanaf maandag 22 augustus gaan de trainingen weer van start vanaf het clubhuis van de Rowdies.
Het trainingsschema kun je vinden op de website via tc-antilope/activiteiten.
Ben je nog niet toe aan de voorbereiding op de 10 of 15 kilometer? Ook als je 6,3 km loopt of onverhoopt niet aanwezig bent op 15 oktober, kun je prima deelnemen aan de trainingen op maandagavond vanaf de Rowdies!
Ook de wandelaars starten van 22 augustus t/m 10 oktober weer elke maandagavond vanaf de Rowdies.

Sportieve groet, Wilma Kocks

Contactgegevens:

e-mail: antilope.tc@gmail.com

tel.: 06-29772181

inschrijfnummer KvK: 62077694

bank: NL63 RABO 0302 040528

t.n.v. Trimclub Antilope

Volg en like ons op facebook!