5 kilometer testloop

Elke 1e zaterdag van de maand tijdens de training *

Uitslagen 5 km 2024

Hardloopcursus 2024

Op zaterdag 13 januari is de 3e editie van de jaarlijkse hardloopcursus van start gegaan.

Loopclinic

In mei staat een inspirerende hardloopclinic op het programma!

Ekiden 2024

Zaterdag 6 juli 2024. Bij de Ekiden wordt in teams van 6 lopers in estafette de marathonafstand van 42,2 km afgelegd bij PAC Rotterdam.  Met hoeveel teams zal Trimclub Antilope dit jaar aan de start staan?

uitslag Ekiden 2023

Antilopedag 2024

Op een zaterdagmiddag in september of oktober 2024 is de jaarlijkse 'Antilopedag' voor alle leden. De exacte datum en verdere informatie volgt nog.

Uitslag Antilopedag 2023

* Vijf kilometer testloop

Elke eerste zaterdag van de maand wordt de training benut om met alle aanwezige hardlopers een testloop te doen over 5 kilometer.
Na het inloopprogramma start de testloop bij het bruggetje bij sportpark Oosterpark (vlakbij de kantine van de Rowdies). Het parcours loopt door het Oosterpark over verharde paden. Kilometeraanduidingen zijn op het parcours aangegeven. Bij de finish wordt de individuele tijd geklokt en opgenomen in de uitslagenlijst. Klik hier voor de 5 km uitslagen van 2023.
De ervaring leert dat de testloop voor alle deelnemers een stimulans is om net even een tempo sneller te lopen dan in de trainingen. Op deze manier worden op een ongedwongen en prettige manier grenzen verlegd en persoonlijke records neergezet.