Trimclub Antilope

Samen bewegen, samen plezier!

Antilopers actief bij Prestatieloop Barendrecht

Met de voorbereidingen voor de Antilopeloop in de benen besloot een groepje Antilopers door te trainen voor deelname aan de prestatieloop in Barendrecht op zondag 16 oktober jl. De lopers hadden de keuze tussen 2 afstanden; 10 km of de halve marathon.

Gelukkig waren de weergoden de lopers beter gezind dan op de Antilopdag op 24 september. De mooie weer bracht niet alleen lopers, maar ook veel supporters op de been. Alle ingrediƫnten voor mooie prestaties, die dan ook grif behaald werden!

De Spond app blijkt bij de voorbereiding op dit soort evenementen superhandig. Het werk enorm stimulerend om samen toe te werken naar een prestatie. Bovendien is het eenvoudig om afspraken te maken over carpoolen van en naar het vertrekpunt.

Contactgegevens:

e-mail: antilope.tc@gmail.com

tel.: 06-29772181

inschrijfnummer KvK: 62077694

bank: NL63 RABO 0302 040528

t.n.v. Trimclub Antilope

Volg en like ons op facebook!