Trainingen weer van start na corona 'lockdown'

De trainingen starten per 19 mei 2021 weer; op gepaste afstand!

IVM Covid19 hebben trainingen over twee periodes niet kunnen plaats vinden helaas. De eerste periode betrof maart t/m mei 2020.

De tweede periode betrof oktober 2020 t/m half mei 2021. In deze tweede periode heeft een ieder voor zich getraind, waarbij het trainingsprogramma wekelijks via de app werd verstrekt aan de leden.

Hoe fijn is het dat we weer live kunnen trainen met elkaar. Heerlijk, wat hebben we dit gemist. Zolang de groep niet te groot is, houden we één groep. Mocht de groep groter zijn (vanaf circa15 lopers) kijken we of we deze kunnen splitsen in twee groepen; ingedeeld op snelheid en verdeeld over de trainers.

COVID19
We volgen de richtlijnen van het RIVM. We houden gepaste afstand tot elkaar en ook naar onze omgeving. Kortom we blijven rechts lopen en houden rekening met andere weg gebruikers. Tijdens het lopen waarschuwen we elkaar voor tegenliggers en houden we rekening met elkaar. Dus niet te breeduit lopen.

TEAMERS
Verzoek aan een ieder is om je van te voren aan te melden via de TEAMERS app, zodat de trainers van te voren weten hoeveel leden aanwezig zijn en een indeling kunnen maken.