Samen hardlopen stimuleert en smaakt naar meer!

Op zaterdag 16 oktober was het zover: na 1,5 jaar van lockdowns en maatregelen konden we eindelijk weer genieten van een ‘echte’ Antilopedag, met alles erop en eraan.

Zes leden van de Ridderkerkse trimclub Antilope hebben op zaterdag 28 augustus jl. deelgenomen aan de jaarlijkse ‘Ekiden’ marathon-estafetteloop, georganiseerd door atletiekvereniging PAC Rotterdam.

Ja, het kan weer! En we gebruiken TEAMERS APP

De leden van de trimclub stonden 4 januari al vroeg paraat voor de eerste training van het nieuwe jaar.

Zaterdag 12 oktober jl. was het Oosterpark opnieuw het decor voor de jaarlijkse Antilopeloop.

Trimclub Antilope neemt met 3 teams deel aan Ekiden editie 2019 bij PAC Rotterdam.

Trainer Cees van Muiden en Sportpsycholoog Wendy Post te gast bij Trimclub Antilope

Trimclub Antilope nam deel aan de opening van de looproutes die de Ridderkerkers moeten stimuleren om letterlijk in beweging te komen.

Zaterdag 5 januari 2019 startten de Antilopers het nieuwe jaar met de traditionele ontbijtloop.