Aanmelden
Nieuwe leden zijn bij Trimclub Antilope van harte welkom! Om direct lid te worden kun je onderstaand formulier invullen.
Wil je een keer vrijblijvend meetrainen? Dat kan natuurlijk ook! Neem contact op met het secretariaat via het contactformulier of kom naar één van de trainingen.

Contributie
De contributie voor het lidmaatschap bedraagt slechts € 40 voor een heel jaar. Het verenigingsjaar loopt van oktober t/m september.
Word je lid na 1 april dan betaal je voor het lidmaatschap tot 1 oktober € 25.
De contributie kan worden overgemaakt op bankrekeningnummer: NL63 RABO 0302 0405 28 t.n.v. Trimclub Antilope.
Eén keer per jaar in september/oktober ontvangen alle leden een betalingsverzoek voor het nieuwe verenigingsjaar.

Privacybeleid
Als je je aanmeldt als lid vragen we je akkoord te gaan met het privacybeleid van Trimclub Antilope.

Afmelden
Mocht je je onverhoopt willen afmelden als lid, dan kun je dat via het contactformulier of schriftelijk kenbaar maken. Opzeggen van het lidmaatschap dient altijd vóór 1 oktober plaats te vinden. Restitutie van contributie is niet mogelijk.

Meld je nu aan!

Voornaam* *
Achternaam* *
E-mail adres* *
Telefoonnummer* *
Postcode + Woonplaats
Geboortedatum (dd/mm/jaar)
Eventuele opmerkingen

velden met * zijn vereist
We gaan zorgvuldig om met persoonlijke gegevens en hanteren daarvoor het privacybeleid van Trimclub Antilope.