Eerste Antilope hardloopcursus succesvol afgerond

Op zaterdag 2 februari 2022 ging de eerste Antilope Hardloopcursus van start!
Maar liefst 20 aanmeldingen ontvingen wij van mensen die graag de uitdaging aan wilden gaan om in 10 weken hun hardloopconditie op te bouwen.
Onder de bezielende leiding van trainers Gineke, Dick en Rob werkten de cursisten toe naar hun persoonlijke hardloopdoel. Waar sommige lopers echt vanaf ‘0’ begonnen, hadden anderen in het verleden wel eerder hardgelopen, maar zijn toen vanwege blessures of om andere redenen gestopt. Voor de meesten bleek het lopen in een groep een goede motivatie. Ook de intensieve begeleiding door ervaren trainers was een belangrijke sleutel voor het blessurevrij opbouwen van de hardloopconditie.
Op zaterdag 16 april werd de cursus feestelijk afgesloten. Alle cursisten legden samen met de vaste Antilopers de traditionele 5 kilometer route door het Oosterpark af. Na afloop van de loop trakteerde het bestuur op koffie met wat lekkers in de kantine van de Rowdies. Alle cursisten ontvingen bovendien een certificaat van deelname uitgereikt door hun trainer.
De meeste cursisten waren na afloop van de cursus zo enthousiast dat ze ook na deze 10 weken lid wilden blijven van Trimclub Antilope!

Trainers en cursisten: bedankt voor jullie enthousiasme en inzet om deze hardloopcursus tot een groot succes te maken!