Oosterpark Antilopedag geslaagd!

Het prachtige weer zorgde zaterdag 26 september jl. voor een perfecte ambiance voor de clubactiviteiten van Trimclub Antilope.  De club organiseerde dit jaar voor het eerst de Oosterpark Antilopedag voor leden met hun gezin met op het programma een prestatieloop, de algemene ledenvergadering en een gezamenlijke barbecue.

Rond 14 uur gaf Joke Ouwens, de vrouw van Antilopes’ vorig jaar overleden trainer Richard Ouwens, het startsein voor een 40-tal lopers en wandelaars. Zij konden kiezen uit de drie afstanden van het oorspronkelijke Oosterparkloopparcours. Tijdens de speciale trainingen in de weken voorafgaand aan de loop trainden de lopers intensief om duurvermogen en tempo te verbeteren. Dit resulteerde in mooie tijden met als toppers de winnaars van de 15 kilometerloop, Annette Cillari en Michel Ouwens. Een bijzondere vermelding verdient Joop Bisschop (80), die als oudste deelnemer de 10 kilometer liep.

Terwijl de volwassenen deelnamen aan de loop, deden de aanwezige kinderen enthousiast mee aan sportieve estafettespelletjes.

Na de loop verzamelden de leden zich in de kantine van de Rowdies, waar onder het genot van een kopje koffie de plannen voor het komende seizoen gepresenteerd werden.
Het slotstuk van de Antilopedag was een goed verzorgde barbecue waar ruim 80 man, jong en oud, op het terras van kon genieten.

Het motto van Trimclub Antilope: “Samen bewegen, samen plezier” kwam in alle opzichten tot zijn recht.

(Klik hier voor de uitslagen van de Antilopeloop) (Klik hier voor een uitgebreide fotoreportage)