Oosterpark Antilopedag; start van een mooie traditie?

Voor wie?
De Oosterpark Antilopedag is voor alle leden van Trimclub Anitlope én hun partners en kinderen die het leuk vinden om mee te doen of er bij te zijn.

Wat staat er op het programma?

• 14.00 uur:                             Antilopeloop (voor hardlopers en wandelaars)
  • 16.00 uur:                             Algemene Ledenvergadering
  • vanaf 17.00 uur:                   Barbecue

Antilopeloop

Wie worden de allereerste Antilope clubkampioenen? De belangstelling voor de trainingen op maandag ter voorbereiding op de Anitlopeloop belooft een mooie strijd in de diverse categorieën. Welke categorieën houden we nog even als een verrassing. Het zal zeker niet alleen gaan om de allersnelste lopers…
Er kan gekozen worden tussen de bekende afstanden op het vertrouwde Oosterparkloopparcours:

• 6,3 km (voor hardlopers én wandelaars)
  • 10 km
  • 15 km

Algemene ledenvergadering

Alle leden zijn natuurlijk van harte uitgenodigd voor de Algemene Ledenvergadering. De agenda met toelichting wordt binnenkort verstuurd.

Barbecue
We duimen voor goed terrasweer voor de barbecue! Er is geen bijdrage nodig voor het eten. Consumpties zijn wel voor eigen rekening.

Waar?
We mogen gebruik maken van de kantine en kleedkamers van de Rowdies.

Aanmelden!
Meld je uiterlijk 31 augustus aan, zodat we weten op hoeveel mensen we kunnen rekenen voor de Antilopeloop, de Algemene ledenvergadering en natuurlijk voor de boodschappen voor de barbecue.
Aanmelden kan op zaterdag bij Dick of Wilma of door middel van een e-mail aan antilope.tc@gmail.com .