Bloemen voor Ans

Ans van Amerongen verraste zaterdag 5 november jl. de Antilopers met een heerlijke tractatie. Helaas heeft ze om gezondheidsredenen moeten besluiten om haar lidmaatschap te beƫindigen. Als lid van het eerste uur heeft Ans haar sporen verdiend bij Trimclub Antilope; als trouw en betrokken clublid, gewaardeerde koffiedame, en last-but-not-least vanwege haar lange hardloopcarriere met geweldige sportieve prestaties.
Om duidelijk te maken dat Ans mooie herinneringen bewaart aan haar Antilopetijd, gaf ze een bloemlezing van de vele acitiviteiten, reisjes, en hardloopevenementen waaraan ze samen met haar clubmaatjes deelnam. Een bewijs dat sport, plezier en gezelligheid uitstekend samen gaan!
Als dank voor haar jarenlange trouw en inzet - en zeker niet als afscheid- ontving Ans een mooi boeket bloemen. We hopen dat Ans ook in de toekomst nog regelmatig op de koffie komt!