Geslaagde tweede editie van de Oosterpark Antilopedag!

Na een regenachtige ochtend was het zaterdagmiddag heerlijk hardloop- en wandelweer! Met een rinkelende bel gaf Chris Rust om 14.00 uur het startsein aan 21 Antilopers om op 3 verschillende afstanden - 6,3 / 10 / 15 kilometer- een mooie prestatie neer te zetten. Door de inzet van wandelaars bij de waterpost en als fietsbegeleiders bleef het aantal wandelaars beperkt tot 3. Maar ook zij konden genieten van het Oosterpark in beginnende herfsttooi.
De jaarlijkse Algemene ledenvergadering werd na afloop van de Antilopeloop in het clubhuis van de Rowdies goed bezocht. Fijn, dat zo veel leden zich betrokken voelen bij de club!
Natuurlijk werden de mannen en vrouwen met de snelste tijden op de verschillende afstanden in het zonnetje gezet. In de uitslagenlijst is te zien welke hardlopers de eer als 'clubkampioen 2016' ten deel viel.
Naast de oorkondes voor de clubkampioenen werden er ook welverdiende oorkondes uitgereikt aan een 6 tal vrijwilligers. Eén van hen was Dick de Ruiter, die maar liefst 3 keer per week als trainer leiding geeft aan de groep hardlopers.
Met een goed verzorgde barbecue werd de tweede editie van de Oosterpark Antilopedag gezellig en lekker afgesloten. Volgend jaar de derde editie, dat is zeker!