Oosterpark Antilopedag 2016; nieuwsbrief

Clubactiviteit op 15 oktober a.s.

Vorig jaar was de Oosterpark Antilopedag een groot succes! Voor herhaling vatbaar dus!

De datum is dit jaar verschoven van eind september naar oktober. Voordeel hiervan is dat het wedstrijdseizoen van de Rowdies voorbij is en bovendien de meeste Antilopers terug zijn van vakantie.

• Wanneer?   Zaterdag 15 oktober a.s. van 14.00 tot ca. 20.00 uur
  • Waar?           Kantine van de Rowdies
  • Wat?
    • Oosterpark Antilopeloop; 6,3 km (ook voor wandelaars), 10 km en 15 km
    • Sportieve activiteit voor de kinderen (informatie volgt)
    • Algemene Leden Vergadering
    • Samen eten
  • Voor wie?    Leden en hun partners en kinderen
  • Bijdrage?    € 0

Zet de datum alvast in je agenda! Begin augustus ontvang je een e-mail met de uitnodiging om je daadwerkelijk in te schrijven.
We krijgen graag nog wat versterking bij de organisatie. Wie helpt mee? Laat het Dick of Wilma even weten.

Training voor de Oosterpark Antilopeloop

Wie zijn de clubkampioenen van 2016? Je kunt je kansen vergroten door weer mee te doen met de trainingen op maandagavond. Vanaf maandag 22 augustus gaan de trainingen weer van start vanaf het clubhuis van de Rowdies. Klik hier voor het trainingsschema .

Molenweiloop 2016
In het trainingsschema is de optie om op woensdag 31 augustus mee te doen aan de jaarlijkse Molenweiloop in Heerjansdam meegenomen. Voor veel Antilopers een bekende loop over een leuk parcours over 5 of 10 kilometer. Er is ook een jeugdloop over 1,1 km; misschien een leuk idee voor de kids?

Meer info op de website van Atletiekvereniging Energie .

Vakantie

We wensen iedereen een heerlijke, actieve (of voor de liefhebbers: luie), ontspannen zomer(vakantie).
De thuisblijvers verwachten we natuurlijk gewoon op de trainingen, want weer of geen weer; het is altijd ‘loopweer’!

Sportieve groet, Wilma Kocks